Gallant Unicorn

Mina hästar i spelet är lika trötta som jag är idag...

Idag har varit en sån där trött dag, allt har gått segt och jag började sitta och gäspa redan innan klockan var tolv.
Vårt internet har varit extremt segt och jag har har huvudet fyllt av gröt, jag har försökt skriva ett blogginlägg om klubbens senaste event flera gånger men det får ligga kvar som utkast ett tag för det blir inte bra just nu. 
 
Jag lämnar datorn och åker iväg och tittar på bio istället, ska se ''Rings'' så jag hoppas nästan på lite jump scares så jag vaknar till haha! Min urhäst ser ut att vara lika trött som jag, han ville bara sova när jag skulle fota!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh jobbig dag!😔 Typ jag idag, tog spruta igår så idag har jag haft ont i hela armen o ryggen, vart fett trött och mått så himla illa asså! Hoppas du iaf har mått bättre än jag. Sen har jag så himla fina vänner som ändå har fått mig skratta och ha kul💖💖
/Ebba Highland

Svar: Usch vad jobbigt! Skönt att du kunde ha kul trots smärtan i alla fall :)
ssohaley.blogg.se

2017-02-03 @ 23:16:24
Postat av: Sigrid Winterdotter

Rings, är det inte den om hon Samara som kommer ur en brunn? Eller?

Svar: Jo precis :)
ssohaley.blogg.se

2017-02-04 @ 21:06:28 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: