Gallant Unicorn

Nu blir det svårt att välja!

Jag vet inte vilken jag vill ha! Eftersom de kostar 200 Starcoins mer än de urhästarna Gary Goldtooth hade med sig förra gången så vet jag faktiskt inte om jag är så sugen på att köpa alla tre. 599 Starcoins är ju en hel del att lägga på en häst enbart för att den är cool liksom? Sen har jag ju, som jag skrivit tidigare, lite svårt för de stora hästarna i spelet. Men åh det är så svårt, jag kommer säkert gå bananas när jag väl loggat in och köpa alla tre ändå. Så väl känner jag mig själv. Jag behöver någon som sitter bredvid mig när jag spelar och som tar mig i örat när jag får för mig att spendera för mycket Starcoins! Alla tre hästarna har ju helt fantastiska färger, både som magiska och som ''vanliga''. Jag är inte jätteförtjust i rosa, men jag älskar färgen som den ''rosa'' hästen har när det inte är magisk. 
 Jag är otroligt svag för helsvarta hästar. Och fuxen (?) i mitten? Åh vad vacker den är!
 (Bilder fräckt stula från SSO's Youtubekanal,
de laddade upp ny video nyss där de visar hästarna och berättar om dem. Det här kommer bli en dag av svåra beslut för min del...Jag kommer nog köpa minst två. Kanske tre... Ska ni köpa någon? Häst alltså haha!) 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

Kommer bli svindyrt men jag ska ha alla! + mustangfölet, om appen börjar funka som den ska.

Svar: Haha ja jag känner samma sak!
ssohaley.blogg.se

2017-02-01 @ 12:41:52
Postat av: Rebecca Bluenose

Ja😍 Jag ska köpa den brun/gröna urhästen, och så ska jag överföra mitt borkfärgade mustangföl, Meteorrain till spelet😙 Jag är väldigt duktig på att slösa sc men inte lika bra på att spara...😂🤣

2017-02-01 @ 15:44:07
Postat av: Melinda Wintetforce

Ja, jag ska köpa den svarta :) Sen har jag mitt borkfärgade mustangföl som jag ska få upp i lvl 10 och så får vi se om de andra hästarna är vackrare i spelet än på bilden :/

2017-02-01 @ 16:43:01 - http://melindawinterforce.blogg.se
Postat av: Sally

Älskar den naturilga färgen påå den gröna, så söt *-*

Men är inte så värst förtjust i just grön, och jag tycker att hela hästen ser liksom grönaktig ut nät den är 'onaturlig'... Har väldigt svårt för skimlar och den naturliga färgen föll mig inte i smaken... den svarta passar ju med det mesta nät det kommer till outfits såattee...

2017-02-01 @ 17:54:35
Postat av: Rebecca Bluenose

Ja😍 Jag ska köpa den brun/gröna urhästen, och så ska jag överföra mitt borkfärgade mustangföl, Meteorrain till spelet😙 Jag är väldigt duktig på att slösa sc men inte lika bra på att spara...😂🤣

2017-02-03 @ 21:59:18
Postat av: Rebecca Bluenose

Ja😍 Jag ska köpa den brun/gröna urhästen, och så ska jag överföra mitt borkfärgade mustangföl, Meteorrain till spelet😙 Jag är väldigt duktig på att slösa sc men inte lika bra på att spara...😂🤣

2017-02-10 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: