Gallant Unicorn

Regan, den ständigt bortglömda karaktären...

Jag skapade ju en karaktär som heter Regan Ironhand (alltså efternamnet? Varför? Haha!) för att jag behövde en karaktär som kunde spela en kille i min serie Onyx. Jag har levlat upp Regan väldigt sporadiskt, vissa dagar har jag köttat järnet för att sedan glömma bort Regan i veckor...
 
Igår tog jag tag i det igen, jag behöver få in Regan i Epona för att kunna spela in vissa scener till serien men just nu känns det såååå långt borta. Jag förstår verkligen de som tröttnar på att bygga upp rykten för man får så många rykten att bygga på en gång om man börjar spela nu! Huuua, men jag ska kämpa. Stackars Regan kan ju inte vara level 14 för evigt! (Hur kan hästen vara glad? Jag har inte stallhjälp på det här kontot och har inte varit inloggad på evigheter...) Så nu ska jag försöka göra minst tre uppdrag (gula eller blå) varje dag för att få upp både rykten och karaktärens level. (Vi får väl se hur länge jag håller mitt löfte ehe...)
 
Det första uppdraget jag fokuserade på igår var uppdraget som ger oss möjligheten att köpa en beanie, en så snygg (och försummad) kille *host* som Regan måste ju ha något snyggt på huvudet!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evangeline Kittenhurricane

Ja det där med glad häst... Jag hade ett konto jag inte hade varit inne på på månader, så loggade jag in och hade alldeles gröna hästar 😱 Dom fortsatte att vara det i veckor, sen började dom bli gula... xd

2017-02-02 @ 20:54:24 - http://evangelinesblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: