Gallant Unicorn

Så himla bråkig blogg!

Jag vet inte vad problemet är, så fort jag försöker publicera tidsinställda inlägg så kommer det här upp:
 Och om jag uppdaterar sidan blir det så här:
 
Första gången så tänkte jag att '' aja, vårt internet igen...'' men nu har jag haft koll på vårt nät och det har inte varit några problem. Så jag vet inte vad det är som är fel... Jag vill ju kunna publicera intervjuerna så att de kommer upp på morgonen. Och ibland får jag värsta bloggsuget mitt i natten (heja min dygnsrytm haha!) och då vill jag kunna ställa in så att inlägget kommer upp på dagtid. Men just nu går det inte. Jag har testat allt jag kan komma på så det verkar inte som jag kan lösa det själv. Så det är väl bara att vänta och hoppas på att det löser sig av sig självt typ? Någon av er som bloggar som bloggar via blogg.se som råkat ut för samma sak?
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Jag har hört om så många som har haft samma problem och det jag har hört så har det gått över av sig själv efter några dagar, det är ju väldigt jobbigt och irriterande när det händer men antar att det inte finns så mycket att göra😊 Hoppas det löser sig!!💗
/Ebba Highland

2017-02-19 @ 19:12:47
Postat av: Anonym

Ush då, hoppas dem fixar det snart

2017-02-19 @ 21:36:26
Postat av: Ebba Highland

Hej Janni, dethär hör inte alls ihop med inlägget men ville bara berätta för dig. Sen jag såg levlingshänget när du berättar om den där drömmen när du var på en tävling och allt bara försvann och blev fel, du fattar nog vilken jag menar, så har jag börjat drömma typ exakt samma dröm, det är likadant och inget funkar och allt försvinner och jag ska liksom starta om några minuter men sen vaknar jag så jag får aldrig veta hur det går😂, verkar som att drömmen har smittat av sig😂😊
/Ebba Highland❤️

Svar: Alltså det är den värsta drömmen någonsin! Hoppas du slipper drömma den igen haha!
ssohaley.blogg.se

2017-02-20 @ 10:36:45
Postat av: Ellen Grayhome

Jag läste faktiskt den senaste Jorvik Gazette! I en av dina videos sa du att folk som köper tidningen bara gör det för StarCoinsen! Men jag läste faktiskt tidningen och det var SJUUKT spännande att läsa din intervju! Bilden på dig i tidningen var jättefin pga att du hade din Mulle TSHIRT! ILSYM

2017-02-20 @ 14:54:35 - http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Amelia Eaglefeather

Har en egen blogg här på blogg.se men jag sysslar tyvärr inte så mycket med tidsinställda inlägg

2017-02-22 @ 20:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: