Gallant Unicorn

''Varför svarar du inte på mitt brev på sso?''

Jag försöker verkligen att svara på varje brev jag får, jag blir så glad över responsen och kritiken (negativ som positiv) som jag får via breven i spelet. De senaste dagarna så har jag fått flera kommentarer, mest på Instagram men även här, om att jag inte svarat på brev eller att jag har full brevlåda. Eftersom brevsystemet i spelet är otroligt föråldrat och ja, helt ärligt inte det bästa, så ser man ju inte när brevlådan blir full. Eller om personen man precis skrivit ett långt brev till har full brevlåda. Hrmpf. I alla fall, jag har haft en väldig tur som inte råkat ut för värre buggar sedan uppdateringen i onsdags. Jag har sett många som inte ens kan spela. Men brevlådan är inte riktigt som den ska för mig. Ni vet när ryggsäcken/ garderoben bara står och laddar och man tänker '' Jaha, nu får jag snart nätverksfel''? Så blir det för mig fast med brevlådan och jag blir aldrig utkastad ur spelet. Men brevlådan buggar otroligt mycket! Så här ser det ut nio av tio gånger när jag öppnar min brevlåda...
 
Det går ju att svara på brev via appen, men jag tycker att det är så skönt att bara lämna spelet och leva utanför Jorvik då och då. Och att ställa mig och läsa brev i lugn och ro har blivit ett trevligt avslut på mina levlingsrundor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: