Gallant Unicorn

Ett nytt sätt att fånga hästar

Det verkar som att många (kanske till och med alla?) har råkat ut för buggen där man inte ser hästarna som man ska fånga från Ferdinand's marknad? Tidigare har det hänt att hästarna ersatts med glitter för mig, men nu är de tydligen helt borta haha! Det går ju att fånga dem ändå genom att titta på kartan, men det tog lite längre tid än vanligt... Just den sista hästen var extra busig och det tog mig en stund att få tag i den!
 
När jag loggade in på ett av mina andra konton så insåg jag att Ferdinand inte är en så ärlig hästhandlare, all the lies! Ärligt talat Ferdinand, det här händer varje gång du flyttar din marknad.
Varför inte bara införskaffa lite stolpar och eltråd så du kan göra en hage till dina busiga hästar istället?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick också likadant när jag gjorde dessa uppdrag i onsdags
/Ebba Highland❤️❤️

2017-01-28 @ 18:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: