Gallant Unicorn

Intervju med April Beedew

April Beedew - 15 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Jag har spelat sen juli 2015. 

Är du StarRider?
Lifetime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Jag är med i Planeta Mustangs. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Jag har ganska många konton men är nöjd med starthästen på alla. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Allt från 10 minuter till 3 timmar. 

Spelar du några andra spel?
Sims 4. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
hästarna, uppdragen och klubben/vänner. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Min bruna nordsvensk Spellbelle aka Bella. 

Har du någon förebild i spelet?
Esme Silverforce, hon är så kunnig om jorvik och historian och har aldrig brytt sig om hur många läsare eller följare hon har utan bloggar för att hon tycker det är roligt. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Levlar jag lyssnar jag på levlingshäng eller musik, annars älskar jag starstable musiken. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Lenovo laptop. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Rose Shadowlee, Esme Silverforce, Emma Shortroad, Evelina Silverknight och din såklart. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Russ skulle vara roligt. 

Ditt bästa minne i från spelet?
Hur jag i början skypade med min kompis irl och hon visade mig runt jorvik. Blev så förvånad när jag såg att jag kunde gå till silvergladebyn haha. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Klubbens clown skulle beskriva mig ganska bra, annars den som blir skitsur när jag förlorar på tävlingar haha. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Min kompis spelade det och jag bestämde mig för att börja. 

Vart har du ditt hemstall?
Byter mellan Jorvikstallet och Valedale.
 
Önskefunktion i spelet?
Ignorera alla spelare, det förstör så mycket att det står 50 personer i NPCn när det kommer nya uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: