Gallant Unicorn

Intervju med Hanna Springfield

Hanna Springfield - 15 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sen i Mars 2016. 

Är du StarRider?
Japp, Lifetime.

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Nej, just nu är jag faktiskt klubblös. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, jag är nöjd med min. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
30 min- 4 timmar. 

Spelar du några andra spel?
Ibland spelar jag Sims 4. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Mina hästar.
 
Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Jag älskar min mörkbruna Morgan häst Thunderwind. 

Har du någon förebild i spelet?
Nej, jag tror inte det. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
När jag levlar lyssnar jag på dina levlingshäng eller musik. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Vet inte. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Din och Esmes.
 
Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Jag är rätt så nöjd med det som finns men en uppdaterad version av araben skulle bra kul. 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag blev Starrider och fick utforska hela jorvik. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag tror nog att jag är den seriösa faktiskt haha. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Mina kompisar spelade så jag testade. 

Vart har du ditt hemstall?
I Fort Pinta. 

Önskefunktion i spelet?
Hemstallen tror jag. Fast det kommer ju komma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: