Gallant Unicorn

Intervju med Hazel Monstercake

Hazel Monstercake - 14 aug
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Jag vet inte EXAKT hur länge men det är omkring 3 år! :) 

Är du StarRider? 
Japp, Blev lifetime i slutet av 2015! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag äger klubben Cometa Knights! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Det skulle jag nog ha gjort hahah, vill så gärna ha den gråa med vit man! :) 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar oftast omkring 1-5 timmar varje dag hahah! 

Spelar du några andra spel? 
Nej det gör jag inte. :) 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Min bästavän Klara Diamondcamp! :) <3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min favorithäst är en Panthäst som heter Cokiestar! 

Har du någon förebild i spelet? 
Ja, flera! Fast vet inte om jag kommer säga det blir lite pinsamt hahah :P <3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Antingen så har jag ljudet från spelet eller så skypar jag med någon kompis eller lyssnar på dina levlingshäng! :) 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelt på min MacBook Air! 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser bara två olika! :) Din och Esmeralda Silverforce's! Så kan väl tipsa om Esmes! :) <3 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Haflinger! *-* <3 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag träffade Klara Diamondcamp för första gången, eller inte precis när vi träffades utan lite senare under den dagen då vi chattade och så! :) 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Man skulle kanske kunna säga att jag är den flummiga, hahah ve taktiskt inte! cx 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag är ganska säker på att det var när jag var på jakt efter onlinespel på internet och hittade en SSO-reklam! cx 

Vart har du ditt hemstall? 
Just nu är det i Valedale! 

Önskefunktion i spelet? 
Jag önskar att man skulle kunna bestämma vilka människor man vill se, alltså att man kan välja att man kanske bara vill se sina vänner, klubben eller kanske bara sig själv! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: