Gallant Unicorn

Intervju med Lily Masterknight

Lily Masterknight - 01 nov
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sedan 28 juli eller juni 2014. 

Är du StarRider?
Ja,jag är lifetime StarRider. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Äger en rätt nystartad klubb som heter Gran Heroes. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nix,eller tja tror inte det.
 
Hur ofta och hur länge spelar du?
Varje dag,om jag har möjlighet,och runt 1-10 timmar hehe...

Spelar du några andra spel?
Nja,ibland spelar jag väl roblox. Mestadels sso. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Hmm...uppdrag. Eller hästarna haha. Utan hästarna skulle inte sso kunna heter star STABLE online. 

Har du någon favorithäst?
Vad heter den, och vilken ras är den? ENgelskt fullblod!! Min kallas för choklad och heter Darkshadow. 

Har du någon förebild i spelet?
Du!! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Om jag levlar lyssnar jag oftast på dina levlingshäng,men har du inte laddat upp något nytt levlingshäng lyssnar jag nog på musik. Men annars brukar jag ha på ljudet i sso. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Windows. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Läser din oftast (Kollar in varje dag :3) men även Evelina Silverknight's blogg och massa andra bloggar jag inte kan namnen på heh. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Hmm,är inte så bra på hästraser så,ingen just nu?
 
Ditt bästa minne i från spelet?
När jag träffade Annie Almondbrooke! Hon är så stöttande & snäll<3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Den seriösa oftast,snäll om jag får säga så själv,men även halvt en clown xD 

Hur kommer det sig att du började spela?
Antingen genom en vän eller reklam. Minns ej. Eller kanske var genom youtube..? 

Vart har du ditt hemstall?
I jarlaheim. 

Önskefunktion i spelet?
Nytt hemstall (Men det kommer ju komma.) Förutom det så typ att man kan ha en specifik klubbfärg om man vill,asså att inne i klubbhuset så visas klubbfärgern & de,och att man skan ställa in så att en notifikation kommer för alla i klubben en bestämd tid innan det att event startar,eftersom vissa som är inne kanske inte har uppe chatten eller glömt bort att det e event eller så. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Uppdatering???

Svar: du vet att det syns att du skickar dina kommentarer från samma IP även om du skriver olika namn i alla kommentarerna va? Om du inte visste det så vet du nu...
ssohaley.blogg.se

2017-01-19 @ 18:12:00
Postat av: Anonym

Uppdateringen????

2017-01-19 @ 18:13:49
Postat av: Anonym

Uppdatering???

2017-01-19 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: