Gallant Unicorn

Intervju med Sigrid Winterdotter

 
Sigrid Winterdotter - 29 nov
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sen nyår 2015/2016 
 
Är du StarRider?
Yas, Lifetime! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Northern Cowboys, bästa klubben som finns! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Eh ja! 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Varje dag, kan vara allt från 6-7 timmar till 1 timme... 

Spelar du några andra spel?
The Sims 4 och Howrse. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Vänskapen! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Silvermist, paint!
 
Har du någon förebild i spelet?
Jag hade. Men inte längre, jag känner att jag är min egen förebild. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Det beror på vad jag gör, men för det mesta är det Spotify. 

Vad för sorts dator spelar du på?
HP ProBook. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Ja, jag bloggar själv på sigewi.blogg.se och jag läser ssohaley.blogg.se, såklart, monokerus.se, och silverknight.blogg.s. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Jag bryr mig inte så mycket om vilka raser som finns och inte finns i spelet. Jag tycker de vi har är trevliga! 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag sprang på en tjej vid Norra Länken med samma hår som mig... Vi är bästa vänner nu och jag kan inte tänka mig SSO utan henne! <3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Den gulliga skitungen... Tru tho 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag spelade MovieStarPlanet och på deras forum var det många som tipsade om Star Stable. Så jag provade, och fastnade direkt! 

Vart har du ditt hemstall?
Moorland, men jag har funderat på att byta till Fort Pinta jättelänge men då måste jag typ ändra levlingsrunda och åh vad jobbigt! 

Önskefunktion i spelet?
Pass! ;) (Inte id-pass, utan pass som i jag vill inte svara. Hehe!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: