Gallant Unicorn

Intervju med Vilda Macroad

Vilda Macroad - 14 dec 
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Jag har spelat sen våren 2014 och trivs jättebra på SSO. 
 
Är du StarRider?
Ja, jag är lifetime star rider och får då 100 star coins varje lördag :D
 
Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Just nu är jag medlem i klubben Sky Knights och har inga tankar på att lämna. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Jag skulle valt en svart om det skulle finnas annars skulle jag nog haft samma som jag har nu då jag tycker det nästan är den ända fina. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Jag spelar väll 2-4h per dag och ibland inte alls. Det bror på hur mycket tid jag har och hur mycket jobb i skolan m.m.
 
Spelar du några andra spel?
Jag spelar Minecraft som de flesta känner till och så spelar jag Howrse, där kan ni hitta mig vid namnet Skarlett. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Att alla ska trivas och att gemenskapen ska få alla att vilja stanna och fortsätta uppleva spelet. 

Har du någon favorithäst?
Vad heter den, och vilken ras är den? Min favorithäst är just nu min svarta morgan och denheter Dragonshadow. 

Har du någon förebild i spelet?
Några stycken ja, såklart Haley Rainstorm, Courtney Silverhill och Crystal Hawklee :) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Jag brukar inte ha något av det då jag sitter i ts med min klubb för det mesta. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Jag spelar på en mac dator och tycker den är hyfsat bra. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Din såklart Haley ;D 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Åh, jag önskar att shetlandsponny kom till spelet då jag tycker dem är otroligt söta! 

Ditt bästa minne i från spelet?
Åhh, allt med klubben som vi upplevt tillsammans <3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Klubbens clown skulle jag nog säga och den mest irriterande människan på jorden haha!
 
Hur kommer det sig att du började spela?
Jag tittade runt lite på hästspel och så kom StarStable upp och det lät roligt så jag började spela helt enkelt!
 
Vart har du ditt hemstall?
Fort Pinta 

Önskefunktion i spelet?
Att hästarna ska få ha lite eget intiativ och springa iväg när man inte håller i dem ;D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: