Gallant Unicorn

Jag lever

Men det är knappt... Jag vet inte vad jag råkat ut för läskig bakterie men idag vaknade jag av att jag mådde så sjukt illa och det har suttit i sen dess. Hela min dag har bestått av feber och illamående ( inte kul i vanliga fall och ännu värre när man har ansvar för fyra hästar som ändå måste få mat, mockat och bli in och utsläppta oavsett hur jag mår, + att jag inte kan sova i min egen säng heller...) så jag har inte ens försökt få liv i deras sega internet (är ju fortfarande hästvakt och inte hemma) för att kunna spela... Jag var hemma en kort stund igår och spelade igenom de nya uppdragen men jag tänkte vänta med att skriva vad jag tyckte om dem tills jag kan ladda upp lite bilder som tillhör det inlägget.... Jag vet att min uppdatering är kass just nu, jag sitter på svajigt mobilinternet och uppdaterar haha, det tog flera minuter bara att öppna appen så det är därför jag inte uppdaterat. Jag har helt enkelt inte kunnat haha! Vad tyckte ni om uppdateringen och uppdragen? 

Känner mig som världens tråkigaste bloggare just nu, men jag vill skriva om sådant som intresserar mig och inte bara en massa strunt för att fylla ut bloggen... I morgon ska jag ge mig in i en fight med deras internet igen, så förhoppningsvis blir det mer som vanligt här då! Har inga passande bilder på mobilen så här är en bild på Vanessa och hennes sockersöta ponny! Sov gott med er😊


Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Men kan inte Fisky hjälpa till?

Svar: Hon har åkt hem :)
ssohaley.blogg.se

2017-01-20 @ 16:55:41 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Deborah Turtlehand

Nämen Haley, du har alltid otur o bli sjuk och råka ut för nån läskig bakterie ;)
//Kram

2017-01-20 @ 18:47:47
Postat av: Sigrid Winterdotter

Men åh :(

2017-01-20 @ 19:08:35 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: