Gallant Unicorn

Mata hästen med frukt?

Har ni någonsin matat en häst med vattenmelon?
Jag måste erkänna att jag aldrig ens kommit på tanken... Däremot fick Dixie smaka banan för första gången för några dagar sedan. Hon tyckte det var gott men lite konstigt tror jag? Hon åt den i alla fall haha!
 
Jag tycker dock att det är lite skumt att vi matar hästarna med frukterna med skalet på?
Men att det har kommit fler frukter tycker jag är kul, som att ge dem lite godis liksom!
 
En annan sak som jag tycker är mysigt är att ta hand om hästen inne i hemstallet efter att de uppdaterade det.
Det blir en mer trovärdig känsla nu tycker jag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Avery Crazygren

hihi, jag har matat min shettis med vattenmelon ^^ han gillade et hah

Svar: Haha åh, får testa det i sommar då :D
ssohaley.blogg.se

2017-01-22 @ 22:07:08
Postat av: Leila Cloudberg

Haha, för länge sedan så hade vi en häst som älskade vattenmelon xD

2017-01-23 @ 15:41:30
Postat av: Amedea Misthaven

Har faktiskt matat en häst med vattenmelonskal :3

2017-01-23 @ 19:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: