Gallant Unicorn

Min urhäst är trasig, och jag älskar det!

Ja, alltså inte trasig som i att den tappat kroppsdelar utan trasig som i att den inte längre skiftar färg utöver när jag är på Sydhoven. Och jag tycker mer om den gråa färgen den har när den ''inte är magisk'' än den lila så jag blev jätteglad när jag upptäckte det. Känner mig lite hemsk men hade den här hästen funnits att köpa med färgen som den har när den inte är magisk så hade jag köpt den direkt! Jag skulle spela in några korta scener till serien och insåg att jag inte testat att ha någon av mina urhästar på platsen där jag planerat att spela in... Ignorera min svinfula matchning, det är enbart i serieinspelningssyfte haha!
 
Titta vad sööööt han är utan den lila färgen, visst den lila färgen är cool, men jag älskar den här färgen på hästar! Eftersom jag upptäckte att han inte skiftade färg när jag red bort från städerna så testade jag att ta med honom överallt i spelet, till och med till Dinodalen, och det enda stället han skiftade färg på var på Sydhoven. En bugg antar jag för när jag skulle spela in en scen där jag leder hästen så buggade den funktionen (som vanligt!) och jag fick relogga. När jag kom in i spelet igen så var inte min magiska häst defekt längre. Den dåliga buggen försvann och det gjorde den bra buggen med. Så blandade känslor där...
Men men, jag kunde spela in en hel del när han var grå och fin så det spelar inte så stor roll...
 
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid%20Winterdotter

Din häst bajsar glitter på sista bilden

Svar: Det är en enhörningsprutt ^^
ssohaley.blogg.se

2017-01-10 @ 16:33:26 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Sigrid Winterdotter

Men det är ju ingen enhörning, du ger hen identitetskris herregud :(

Svar: Det är en enhörning när ingen ser, okej? ^^
ssohaley.blogg.se

2017-01-10 @ 20:27:02 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: