Gallant Unicorn

När man bara vill ta en fin bild...

...och nästan mister livet!
Av någon anledning så glömmer jag liksom bort att den där hjullastaren åker där,
jag blir lika rädd varje gång den kommer tuffandes och ger mig och hästen en skjuts framåt!
 
Jag uppdaterar ju min Instagram dagligen (i den mån jag kan) och då vill jag passa på att ''använda'' så många av mina hästar som möjligt. Jag har lite svårt för de stora hästarna i spelet (Nordsvenskarna, Tinkrarna och Shirehästarna) för jag känner att de är lite klumpiga och ja, för stora helt enkelt? Nu vet jag ju att de är precis lika snabba som de mindre och nättare hästarna men ändå så väljer jag bort de lite större hästarna när jag ska välja en häst att ha med på klubbevent och så vidare. Men jag tycker ju ändå om de här hästarna så jag försöker ta med dem ut för att fota till Instagram. Alltid något? Hur känner ni, har ni någon favoritmodell på hästarna? Kanske någon som ni inte tycker om alls, eller gillar ni alla hästarna på Jorvik? Jag tycker nog bäst om Morganhästarna, de uppdaterade engelska fullbloden och Welshponnyerna. Men jag gillar ändå de andra hästarna, alla är ju fina på sitt sätt! Till exempel så älskar jag pannluggen på Nordsvenskarna (och Tinkrarna), den är så fin!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amedea Misthaven

Jag ogillar starkt starthästmodellen heh.. Den hästen jag gillar mest är mustangen, skulle sagt islänning också (rider de irel och så) men de ser inte riktigt ut som islänningar irl..

2017-01-29 @ 11:06:29
Postat av: Catherine Oakmountain

Såg dig när du skulle ta bilden och kutade runt på Marleys. :) Hästmodellen som jag gillar mest är nog mustangerna eller de nya engelska fullbloden.

Svar: Haha åhå, jag var så uppe i mitt så reagerade inte ens på att det var andra där :P
ssohaley.blogg.se

2017-01-29 @ 12:17:56
Postat av: Sigrid Winterdotter

Jag gillar Mustangmodellen!

2017-01-29 @ 16:03:26 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: tindra persson

tycker inte om starthästmodellerna och jorvikiska ponnyerna men typ alla andra är fina hehe

2017-01-29 @ 19:48:10
Postat av: Tilda Diamondfield

Du råkade stava fel på 'ponny' hahah❤️

Svar: Haha märkte det :P
ssohaley.blogg.se

2017-01-29 @ 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: