Gallant Unicorn

Som att öppna alla luckor i chokladkalendern den 1:a december...

Jag tror ni kan lista ut vad jag syftar på, de som ändrar tiden på sin mobil för att åldra sitt föl fortare. 
Aja, upp till dem antar jag. Men jag vill vänta tills mitt föl blivit level 10 utan att ändra med tiden, varför stressa? Ser redan nu massor av fullvuxna Mustanger från appen inne i spelet. Lite trist om man inte vill se hur fölet man valt ser ut som vuxen förrän man gjort klart uppdragen i de där 10 dagarna. Jag ville ju helst vänta med att se hur min Mustangbebis skulle se ut som vuxen, men jag blev spoilad så fort jag öppnade Instagram i morse...
Eftersom jag var så trött igår när jag laddade ned appen så var jag inte medveten om att det gick att ändra tiden på mobilen för att på så vis åldra fölet fortare. Jag är ju inte så mycket för det här med mobilspel annars så har aldrig ens funderat på om det går att göra så.... Så lite besviken blev jag. 
Men men, det kommer alltid att finnas folk som gör allt för att gå runt ''reglerna''. 
 
Min lilla Mustang ska få åldras i lugn och ro, man ska inte stressa med små hästar!
 
 
De har även gått ut med appen på nyhetssidan nu med, här kan du läsa mer om den!
 
Jag vill ju inte fuska, men en liten fundering... Kan man spela på flera olika enheter samtidigt och på så sätt ta hand om mer än ett föl på samma gång för att sedan köpa dem i spelet när de är vuxna? Jag menar alltså om jag skulle ladda ned appen på min iPod (om det ens funkar, stackarn har ju legat stendöd i över ett år haha) eller gamla telefon, och sedan åldrar upp ett föl där samtidigt som jag åldrar upp ett annat föl på en annan enhet, det kan väl inte räknas som fusk? Eller? Vad tycker ni? Jag har ju flera konton på SSO, och jag vill gärna ha Mustangerna på mer än ett av mina konton och visst jag är faktiskt bra på att vänta men att vänta i flera veckor för att få en Mustang på varje konto känns lite väl till och med för mig...

Kommentarer
Postat av: Vanessa Nightpaw

Jag tycker inte att det borde räknas som fusk. När du väl överfört den där hästen till ditt konto så får du ju välja en ny men jag vet inte (det borde inte varar så) om man måste överföra till samma konto hela tiden. Men jag tycker inte det är fusk eftersom det
är till olika konton, det är barar en bra och roliga möjlighet att kunna ha appen på flera enheter så får man spela och sköta om extra många söta och gulliga föl XD.

2017-01-30 @ 19:44:39
Postat av: Matilda Southtree

Jag tycker inte det skulle räknas som att fuska, har själv en mustang på g på min iPhone och en på min iPad!
Vad är skillnaden på att en person skaffar ett mustangföl till ett konto, och ett mustangföl till ett annat konto, mot ifall två spelare skafar ett mustangföl till ett konto, och ett mustangföl till det andra kontot liksom?

2017-01-30 @ 19:50:44
Postat av: Anonym

Jag tycker inte att det räknas som fusk. Du ändrar ju inte tiden på din telefon så du får fölen snabnare så du fuskar inte. Men jag undrar varför jag inte kan träna min häst som är i level två. Det står bara att jag ska komma tillbaka senare. Vill gärna ha hjälp/svar

2017-01-31 @ 15:54:10
Postat av: Anonym

Jag tycker inte att det räknas som fusk. Du ändrar ju inte tiden på din telefon så du får fölen snabnare så du fuskar inte. Men jag undrar varför jag inte kan träna min häst som är i level två. Det står bara att jag ska komma tillbaka senare. Vill gärna ha hjälp/svar

Svar: Det är samma sak för mig, har inte ändrat med tiden men fick ändå inte ta hand om mitt föl så jag fick ta bort appen och börja om :(
ssohaley.blogg.se

2017-01-31 @ 15:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: