Gallant Unicorn

Stallhjälpen, jag älskar dig!

Innan stallhjälpen kom så matade jag alla mina hästar varje dag utan att egentligen tänka på det. Det var bara något jag gjorde liksom... Men nu hade jag inte ens kunnat tänka mig att logga in på alla mina konton och mata alla hästarna varje dag. Ehe, det är en bra bit över 100 stycken sammanlagt och ja, det hade blivit dyrt!
I snart tre och ett halvt år så har den här fantastiska lilla kvinnan tagit hand om mina hästar!
 
 
Hur kul hade det inte varit om man fick göra sin stallhjälp lite mer personlig förresten?
Tänk om vi fick välja vem vi ville anställa! Lite som när man skapar sin karaktär men förenklat, typ hudfärg och hårfärg/frisyr? Och jag skulle faktiskt vilja få in möjligheten att välja en manlig NPC som stallhjälp  i spelet med. Kul med lite variation ju!
Kanske en helt onödig grej för många, men alla gillar ju olika saker i spelet :)

Kommentarer
Postat av: Leila Cloudberg

Ja, hon är fantastiskt! Skulle gärna vilja kunna ändra lite på damens utseende! Kram :)

2017-01-17 @ 12:39:49
Postat av: Sigrid Winterdotter

Eller hur, särskilt ge henne nya kläder, jag gillar inte "blöjbyxorna" hon har på sig nu...

Svar: Haha näe, ska hon slava i stallet hela dagarna så kan hon väl i alla fall få vara lite fin? :P
ssohaley.blogg.se

2017-01-17 @ 15:41:30 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Hazel Oaklord

Alltså, låter som en kul grej, visst men jag bryr mig faktiskt inte så mycket om hur hon ser ut. Älskar iaf stallhjälpen så att man slipper logga in varje dag bara för att ta hand om hästarna så de inte ska bli på dåligt humör!

2017-01-18 @ 18:28:41
Postat av: Leila Cloudberg

Ja, hon är fantastiskt! Skulle gärna vilja kunna ändra lite på damens utseende! Kram :)

2017-01-23 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: