Gallant Unicorn

En tur i det höga gräset...

Jag har inte haft så mycket tid att spela nu helgen som var (vilket ni antagligen märkt med tanke på hur tom bloggen varit, woops!) så idag loggade jag in och bara myste runt på ett av mina favoritställen i spelet.
Fina Sydhoven!
 
Vi tog en trav över heden och en galopp över stranden,
jag älskar att det ändå är ett så varierande landskap i det här området!
 
 
Självklart så passade vi på att hälsa på de söta små vildhästarna med!
 
 
Jag gillar verkligen Sydhoven, men jag saknar faktiskt möjligheten att ha sitt hemstall på ön!
Dock så vill jag inte ha det mitt i smeten på den fina heden för jag gillar att den är lite ödslig med undantag för Welshponnyerna som tar sig en galopp över heden då och då. Utan jag skulle vilja ha hemstallet borta vid gården. Mellan gården och fyren liksom? Hade inte det varit mysigt? Och praktiskt, man skulle ha nära till Skördebygden via bron som leder ned till New Hillcreststallet och man kan enkelt ta sig till Fort Pinta med färjan.
 
 
Skulle ni vilja bo på Sydhoven?

Kommentarer
Postat av: Djurzie

Jaaaaaa skulle älska att bo på sydhoven! Det är nära till fort pinta, det är fin musik och det är så vackert landskap!

2017-07-18 @ 15:11:28
Postat av: Sienna Orangenest

Ja, jätte gärna, skulle vara hur mysigt som helst! :)

2017-07-18 @ 15:53:32
Postat av: Rebecca Bluenose

Absolut!

2017-07-18 @ 16:42:08
Postat av: Riley Sunfield

Jag skulle jättegärna bo på Sydhoven, och jag håller dessutom med när det kommer till placeringen på hemstallet (ifall att det skulle komma). Jag tycker att hemstallet antingen skulle kunna vara hos Eremiten eller nära gården någonstans!

2017-07-18 @ 17:22:10
Postat av: Elin

ja det skulle vara så mysigt att ha ett hemstall på sydhoven

2017-07-18 @ 18:37:34
Postat av: Anonym

Ja visst är det fint på sydhoven! Skulle jätte gärna vilja bo där!:D

2017-07-18 @ 20:48:37
Postat av: Anonym

jag vill ha hemstall på sh så mysigt med welshponnys som springer utanför <3<3<3<3<3

2017-07-19 @ 11:12:21
Postat av: Iris opalsten

Ja det skulle vara jätte kul att kunna ha ett hemställ i sydhoven.
Att kunna logga in på Morgonen och ta en tur på heden i soluppgången... sååå mysigt. Hade lätt bott i sydhoven då hehe

2017-07-19 @ 11:37:37
Postat av: Anonym

Vem skulle inte vilja bo på sydhoven?

2017-07-19 @ 16:35:10
Postat av: Juana

JA!!!! Skulle älska det!

2017-07-23 @ 09:05:58
Postat av: Leia Ravenward

Alltså nästan läskigt för jag har tänkt exakt samma sak, både med hemstall på ön och placeringen! vore sååå mysigt :D

2017-07-23 @ 14:35:35 - http://www.devote.se/leiasso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: