Gallant Unicorn

Hej då Marshmallow Clouds, vi ses igen!

De senaste gångerna jag livestreamat har det mest varit ifrån mitt Aria-konto på Marshmallow Clouds.
Nu ikväll så var det sista gången (haha det låter ju hemskt!) på just den servern, jag skapade ju Aria för att kunna flytta runt kontot och träffa spelare på olika servrar. Men ändå så kändes det vemodigt att lämna alla gulliga spelare på Marshmallow Clouds! Men, jag har sagt att jag ska ha minst en träff på alla servrar så det vill jag så klart hålla! Ja, den servrarna som är stängda kan jag ju inte komma till... Bara att vänta antar jag?
 (Ja på Air Star har jag ju redan mitt mainkonto, så det är ju lätt löst haha!)
 
Det var svårt att välja, men jag flyttade Aria till Icy Volcano. Nästa gång blir det Ice Cream Jungle!
 
Jag fotade lite under myskvällen som vi hade på Marshmallow Clouds, men det kommer jag skriva om i morgon för nu måste jag verkligen sova. Är så sjukt trött, det är energikrävande med en valp hehe!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Längtar tills du kommer till ice cream jungle! Mitt andra konto ligger nämligen där! Så när du har live därifrån kan du räkna med att jag är med (om jag är hemma såklart ☺️), det var så mysigt att kolla på liven igår❤️❤️

2017-07-10 @ 12:50:21
Postat av: Eva Bunnyland

Jag är på Air Star! Sorry har noll koll men när kommer du streama på air star igen? <3 ^^

2017-07-10 @ 13:05:49 - http://bunnybridges.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: