Gallant Unicorn

Inga pixelhästar idag

Nu när klubben har sommarlov och jag inte har några dagliga att göra för ryktets skull så har jag mest loggat in för att hänga med kompisar... Idag har jag faktiskt inte ens loggat in, istället har jag spenderat större delen av dagen med min riktiga ponny. Hon fick testa på att vara inne i ridhuset för första gången idag (jag har ingen aning om i fall hon ens har varit i ett ridhus innan jag köpte henne...). Vanligtvis så är ridhuset uthyrt som vinterförvaring av husvagnar så tyvärr har jag inte möjlighet att träna där inne. Idag var det dock tomt så när som på en båt (?!) som stod i ett hörn så jag passade på att låna ridhuset en stund, mest för att se hur hon skulle reagera. Dixie är en väldigt chill ponny, hon tittade runt lite men sen var det som om hon varit i ridhuset varje dag hela sitt liv. Jag gick runt lite med henne först, sedan locngerade jag henne och när jag märkte att hon var helt lugn så släppte jag henne lös. Förväntade mig lite bus och bockningar men hon gick mest efter mig. När jag smackade på henne travade hon runt nått varv sen kom hon och tiggde godis.
Hon missar aldrig om jag stoppar en morot i fickan haha!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh så gullig Dixie!😻😻 Vad duktig hon verkar vara ☺️ Jag har inte spelat sso alls på några dagar eftersom jag är på Gotland och har alldeles för dåligt internet för att sso ska fungera, kan nt ens kolla på dina levlingshäng 😔 Saknar det så mycket, saknar att höra din röst. När jag är hemma lyssnar jag på dina levlingshäng typ hela tiden😂😂 Hoppas du har haft en bra dag!❤️

2017-07-31 @ 22:15:32
Postat av: Anonym

Vad söt hon är

2017-07-31 @ 22:58:50
Postat av: Meja Starbridge

Ååh vad söt hon är! Hon påminner mig jättemycket om en ponny jag red för några år sedan! Och det verkar som att hon gillar dig väldigt mycket. Eller så är hon bara sugen på godis...😂 Vem vet?

2017-08-01 @ 08:19:35
Postat av: Wilma

Uppskattar verkligen när du gör inlägg om Dixie och hennes utveckling, väldigt kul att läsa! :D

2017-08-03 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: