Gallant Unicorn

Mycket finare än fyrverkerier!

Det här var en oväntad överraskning!
Hur fint är det inte med rislyktorna? Särskilt när det är lite mörkt i spelet:
 
Jag var inne en kort stund direkt när servern öppnade och spelade igenom uppdragen men sedan slog huvudvärken som legat och tryckt i flera dagar till ordentligt så jag sov bort resten av dagen... Så, framåt kvällen/natten när huvudvärken lagt sig lite så var jag ju riktigt pigg och loggade in på Nadine för att göra uppdragen som kom i uppdateringen. Jag var inte så där jättepeppad på att göra uppdragen på stranden (enligt mig är de inte så där jätteroliga när man väl gjort dem en gång, men men, xp är ju trevligt hehe) men att släppa iväg rislyktorna var så mysigt! Lite kul att de valde att ge Kylie Summerbreeze samma namn (efternamnet i alla fall) som Felicity's häst i spelet! När jag hade gjort klart uppdragen på stranden så började jag beta av mina andra uppdrag på kontot eftersom jag slöar en hel del med dem där... Dock så råkade jag ut för en bugg:
 
 
Vissa uppdrag fanns inte med i loggen, på mitt mainkonto (alltså Haley Rainstorm) så har jag stenkoll på vilka rykten jag har kvar (inga för närvarande) och vilka uppdrag jag har tillgängliga (trist nog inga där heller) men på mina andra konton har jag inte lika bra koll. Jag spelar på de kontona när jag har tråkigt och tid över, så det kan gå ett bra tag mellan gångerna. Då hinner jag glömma bort vad jag gjorde sist på just det kontot och förlitar mig helt enkelt på uppdragsloggen... Det var av en ren slump som jag såg att Jaime hade ett gult utropstecken över huvudet när jag var på väg att göra klart uppdragen med Thomas i bunkern eftersom det uppdraget inte fanns med i loggen.
 
På tal om Thomas, jag tycker den här scenen är så gullig!
 
Nu ska jag försöka sova några timmar så jag orkar hålla mig vaken resten av dagen,
förbannade migrän som ställer till min dygnsrytm! 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Åh, stackars dig😥 Hoppas du mår bra nu, hade också en riktigt jobbig dag igår (pga min arm) men idag känns det mycket bättre. Jag tyckte rislyktorna var såå himla mysiga, det skulle vara jättemysigt att samla ihop ett gäng spelare ganska sent på kvällen och släppa upp tillsammans 💗 Stranduppdragen var helt ärligt inte så kul men det var något att göra och vad gör man inte för XP? 😂 Hoppas du mår bra nu och att du får en bra dag! ❤️

2017-07-20 @ 09:22:19
Postat av: Eva Bunnyland

*-* Woow vad fint när det var mörkt!

2017-07-20 @ 11:47:39 - http://ssoeva.blogg.se/
Postat av: Olivia Silverdawn

Hej Haley. Min mamma har haft migrän en välldig tid och nyligen fick hon sprutor med botox på ställen satt inget ändrades men migränen kan försvinna. Det kan hända: att migränen försvinner, minskar eller att inget händer. Men jag tycker att du borde kolla på det :) Kram!

2017-07-21 @ 02:17:26
Postat av: Filipa

Tycker rislyktorna är jättemysiga, jättekul att SSO slänger in lite "galna" och oväntade grejer ibland!

2017-07-21 @ 11:01:13
Postat av: Ebba Highland

Älskade gumman, såg på din instagram inlägget du la ut typ nyss (😂) och asså stackars dig. Jag har suttit och funderat på det för det har känts som att det har blivit mindre uppdatering sen nån vecka sen och har tänkt lite på varför. Asså din sjukdom kan bara försvinna, det är så sjukt orättvist, förstår inte vad den har för rätt att förstöra ditt liv. Jag hoppas verkligen att du snart får komma ut ur det där helvetet och får må bra! Så fort som möjligt. Du är en så himla fin och bra människa och du är värd så mycket bättre än att ha ont och allt det där. Skulle göra vad som helst för att du skulle få må bra men det finns inget jag kan göra (förutom att skriva snälla saker så du kanske blir glad😘). Förstår inte varför det blir så flummigt varje gång jag ska försöka skriva något men jag vill att du ska må bra och hade det funnits något jag kunde göra så skulle jag gjort det direkt vad det än är. Jag finns alltid här och stöttar dig genom allt, jag bryr mig inte om du inte uppdaterar på en månad (fast helst skulle jag ju vilja att du uppdaterade hela tiden för det skulle vara roligt ) kommer alltid fortsätta prenumerera på din yt och följa dig och stötta dig genom allt. Jag vet vilken fin person du är och du har inte förtjänat att må såhär dåligt. Lova mig att tills du mår bättre så ska du bara tänka på dig själv och ta hand om dig så det blir så bra det bara kan bli. Tänk inte på oss och känn att du måste uppdatera utan det viktigaste är art du mår bra och de som inte tycker det kan du bara skita i (tycker jag). Jag hoppas verkligen att du blir bättre snart och jag finns här om du behöver stöd eller behöver prata eller vad som helst. Nu ska du göra bara det du vill/orkar och ta hand om dig och så hoppas vi och håller alla tummar för att du ska bli bra ❤️ Älskar dig bästa Janni,du får aldrig glömma det! Just nu vill jag bara krama om dig💗 Du får krya på dig älskling! 😘❤️❤️

Svar: Fina Ebba! Du är alltid så snäll och omtänksam, jag blir lika glad varje gång du kommenterar! Det är så fina texter att jag blir alldeles rörd♥ Världen behöver g´fler människor som utstrålar samma värme som du! Tack för att du finns!
ssohaley.blogg.se

2017-07-21 @ 20:59:22
Postat av: Hannah Fogwater

Hej Janni. Jag och min kompis Renata Lionfoot ska spela in en slags epilog till Jorvik Vampyren nu i höst men vi vill gärna ha tilllåtelse. Men vi har dm:at kommenterat på hennes instagram. Mailat och mer men får inte tag på henne. Skulle du kunna fråga henne? Tack på förhand Janni. :D

Svar: Hejsan! Jag har skrivit till henne på Facebook och vidarebefordrat det du skrev till mig :)
ssohaley.blogg.se

2017-07-22 @ 09:49:05
Postat av: Anonym

Taaack! ❤

2017-07-22 @ 14:57:54
Postat av: Ebba Highland

Men gulle, det är fler människor som du som världen behöver, du är så rolig, snäll, klok, gullig och så omtänksam! Blir så glad att du verkar uppskatta mina kommentarer och det verkar inte som om du hatar mig (asså jag tror alltid det värsta och det är inte så att jag tänker det "frivilligt" utan det är vad som dyker upp i mitt huvud t ex om du inte har lagt upp nån av mina kommentarer så är det första som kommer upp i huvudet att du hatar mig eller tycker jag är jobbig, jag försöker tänka att du bara inte har haft tid men det är dessa tankar som dyker upp i huvudet, samma sak om mina föräldrar ska hämta mig nånstans och kommer någon minut för sent så tror jag att de är döda eller att de helt enkelt inte vill hämta mig och tänker ut typ hur jag ska ta mig hem och liknande, hur kom jag ens in på detta? 😂) och det är jag såå glad för för det är det sista jag vill (förutom att du ska må dåligt då). Tack för att du finns Janni, du lyser alltid upp min dag och jag ser dig som en vän och någon att se upp till, DU är BÄST!!❤️❤️😘

2017-07-22 @ 19:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: