Gallant Unicorn

Hej då Starcoins

Jag blev så glad när jag läste spelnyheterna idag, först en helt ny tävling och sedan dressyrutrustning!
När jag väl tog mig till Jaharla i Governors Fall så kom det nästan en tår när jag upptäckte att det inte bara var ett nytt set. Jag blev så fattig, och så lycklig. (Ja jag köpte allt, döm mig inte ehe...).
 
Allt är så snyggt, jag kommer att ha problem med att välja vad jag ska använda haha!
 
 Jag älskar hur stilrent allt är, det passar liksom till allt men ser ändå inte allt för vardagligt ut.
 
Och detaljerna på nosgrimman?
 
Jag ska inte klaga på SSO på minst en vecka nu, lovar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Jag är också så himla nöjd, kul med ett nytt race och de nya sakerna är bara hur fina som helst!<3 Och förstår verkligen att du köpte allt, hade absolut gjort det jag med om jag bara hade mer pengar ;/ Nu är jag iaf taggad på att samla på mig massa pengar för att kunna köpa dessa fantastiska saker :)
Kram på dig, ha det bra!
/Ebba <3

2017-06-14 @ 21:52:26
Postat av: Lovisa Westforest

Hej! Jag ser att du inte heller kan använda dig av de olika kameravinklarna, tycker det är jättetråkigt då jag gärna vill kunna se på det jag ska köpa ordentligt innan jag faktiskt köper det :( Har det alltid varit så på Jaharla eller är det bara jag som är lite efter??😅

Svar: Helt ärligt så har jag inte tänkt på det förrän nu när jag läste din kommentar! :O
ssohaley.blogg.se

2017-06-17 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: