Gallant Unicorn

Lite nytt i min proppfulla garderob!

Jag har låtit bli att shoppa på grund av att det är så begränsat med plats i min garderob, i alla fall bland kläderna. Men när jag hade gått upp en ryktesnivå med Jamie så kunde jag inte låta bli att köpa en t-shirt som matchade mitt nya schabrak som blivit tillgängligt i shoppen...
 
Jag älskar hur gulligt det blev ihop med sadelväskan och nallen, hästis verkar däremot protestera?
Jag längtar tills jag kan köpa det svart och vita schabraket med, så sött!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fiona Friendsea

Så gulligt!

2017-06-06 @ 07:57:09
Postat av: nån xD

Garderoben suger haha ;( Det är jätte svårt att hitta det man vill ha, det finns inte så mycket plats åå aa den är rätt dålig. Tycker sso kan tänka på sina spelare, det är INGEN som ville ha en ny kamravinkel däremot vill folk ha t.e.x en ny garderob xD Hoppas du får en bra dag! Har du sett den nya araben på ssos instagram den är såååå fiiin!!!! :DDD

2017-06-06 @ 10:45:30
Postat av: Cecilia Gladefield

Haha vilken söt min på pållen xD
Jättefin outfit! :D

2017-06-07 @ 07:51:24 - http://jorvikhantverkaren.blogg.se
Postat av: Ebba Highland

Men gud vad söt outfit!💗 Asså garderoben är ju lite sämst, den är alldeles för liten! Jag vill verkligen ha en uppdatering av den så den så den blir större och att det blir enklare att sortera.

2017-06-08 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: