Gallant Unicorn

Mer fiske?

Nu kommer ni tro att jag blivit galen, men jag saknar faktiskt fiskandet...
Det känns som att det saknas något nu när ett nytt omnråde öppnas, och jag antog liksom att vi skulle få mer fiske när det kom nya områden till spelet. Hur coolt hade det inte varit om vi fick pimpla i Dinodalen till exempel?
Det som fick mig att fundera på det här just idag var att jag fastnade i ''fiskesakerna'' hos Eremiten när jag levlade Courtney's fläskiga bastanta urhäst... Det är ju som gjort för att han (Eremiten) ska be oss om hjälp med fiske.
 
Sen så har vi Mr Perch som står och gömmer sig lite blygt inne i Månskärebyn.
Vad är grejen med honom egentligen? Jag tycker att han ser ut som en riktig fiskegubbe, och hade det inte varit lite mysigt att fiska i Eponafloden? 
 
Hos Mr Perch så finns en hel del fiskeutrustning, jag undrar om vi kommer att få dra nytta av den?
 
 
Vad säger ni, skulle ni vilja ha mer fiske eller är ni glada över att det inte kommit några nya fiskeuppdrag?

Kommentarer
Postat av: Isabel Masterwatcher

Har inte ens gjort klart dem två första fiskeuppdragen, så nej tack... :)

2017-06-03 @ 18:26:30
Postat av: Matilda Southtree

Fiske skulle innebära mer rykte (med gula uppdrag till) att jobba på under en längre tid, så det är väldigt välkommet!

Svar: Jag tänker precis likadant :)
ssohaley.blogg.se

2017-06-03 @ 20:05:49
Postat av: Hanna Moosebell

Gud, herre gud, NEEEJ inte mer fiske xD jag kan göra nästan vad som helst annat, förutom att fiska! kämpade mig igenom fiskeuppdragen med blod svett och tårar! kommer blåvägra att göra uppdragen men det skulle vara bra om nån hade lite kul av det i alla fall :)

2017-06-05 @ 21:52:55
Postat av: Karoline Highforce

No thanks

2017-06-06 @ 17:49:31
Postat av: Anonym

NEJ inget mer fiske haha!
Tycker det bara är tråkigt och nervbrytande xD

2017-06-06 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: