Gallant Unicorn

Ett mysevent

I Sneaky Dragons så har vi ofta stora event som den som håller i eventet lagt ned timtal på att planera, det är så klart jättekul! Men, igår så kände jag att vi behövde ett mysevent där vi bara satt och pratade...
Så jag samlade ihop den lilla gruppen med deltagare och så red vi iväg mot en grillplats. 
 
När vi kom fram så delade jag in dem i grupper med två i varje grupp. 
Sedan gav jag dem en uppgift: Att lära känna den personen som de var i grupp med så pass väl att de skulle kunna presentera sin ''nya vän'' i slutet av eventet.
För det var det som det här eventet gick ut på - att lära känna varandra!
 
 
Hästarna fick en liten fikapaus under tiden som vi myste på grillplatsen!
 
 
Det ser så sjukt osocialt ut när alla står i små grupper och pratar med varandra haha!
 
 
Sedan fick de helt enkelt presentera personen som de varit i grupp med, det var så mysigt att bara sitta där och läsa vad de skrev om varandra. Och så var det så klart kul att se vad deltagarna valde att berätta om sig själva! 
 
När alla berättat om sin gruppkompis så sprang vi som var kvar inne i spelet och jagade de sista regnbågarna för i år! Jag insåg så här i efterhand att jag missade att jaga regnbågar på några av mina konton men nu är det för sent att göra något åt det ehe...
 
Sasha störde mig i mitt grävande haha! (•̪̀●́)

Kommentarer
Postat av: Signe Swordstar

Jag fick min regnbåge i går (tisdags) har letat efter det en i hela två veckor! Blev så himla glad :)

Svar: Förstår det :D
ssohaley.blogg.se

2017-03-29 @ 16:18:52
Postat av: Sigrid Winterdotter

okej så 5 personer har dödskalletröjan

2017-04-01 @ 12:31:02
Postat av: Anonym

Hey! Tjejen i rosa hår till vänster ser exakt ut som jag!! Jag har exakt den outfiten på mig just nu! Ja, inte precis dem stövlarna, men nästan! Det var inte jag men aja, bara jag som tyckte det var kul? Äsch, jag har så dålig humor xD

2017-05-12 @ 19:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: