Gallant Unicorn

Hej då kissen!

Ni som hunnit titta på den senaste videon Starstable laddade upp på Youtube har ju antagligen redan sett det här, men jag tycker vi tar ett ordentligt avsked av kissen som gett oss speltips medan vi väntat på att få komma in i spelet. I fem år har han suttit där och varit söt. Jag kan inte komma ihåg vad det är han heter, Rufus? Rubert? Ralf? Näe inte Ralf va? Hur som helst, jag vet inte riktigt hur jag ska känna över det här. Det är liksom så självklart att han ska sitta där när man väntar på att få komma in i spelet...
 
Istället för katten (som jag är relativt säker på heter något som börjar på r) så kommer laddningsskärmen att ändras då och då men de börjar med att lägga in den här:
 
Sjukt fin och vårig bild (har pratat om den tidigare på bloggen) med massor av fina detaljer, men kiiiiiissseeeen?!
Haha att en sån liten detalj i ett spel kan göra så mycket! Jag kommer sakna kissekatten, men jag tycker det är kul att de jobbar på såna småsaker (okej det är kanske inte så litet med tanke på att det är det första man ser när man loggat in ehe) kanske är det därför laddningsskärmen helt plötsligt blev grå för ett tag sen? Sneaky sneaky!
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Rufus heter katten c;

2017-03-22 @ 12:48:03
Postat av: Amanda

Jag tycker att Rufus skulle fått vara kvar, men fått en uppdaterad stil :)

2017-03-22 @ 22:09:54 - http://nouw.com/AmandaDiamondsmith
Postat av: Anonym

Jag trodde katten hette Oscar!! Vart fick jag det ifrån?...

2017-03-23 @ 07:08:37
Postat av: Eva Bunnyland

Visste inte att katten hade ett namn xD
Men jag kommer också sakna kissen ;_;

2017-03-23 @ 14:44:29 - http://evab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: