Gallant Unicorn

Hej så där mitt i natten...

Eftersom jag inte har något annat att göra än att levla just nu så spelar jag nästan enbart när jag ska spela in en video eller ha event med klubben... Så jag känner inte att jag har så jättemycket roligt att skriva om här för tillfället. Jag har lite outfits planerade, och jag tänkte skriva klart ett inlägg till min resebyrå men just den här helgen så är det väldigt mycket som händer i mitt liv utanför spelet så de inläggen kommer helt enkelt när jag känner att jag har tid att skriva dem. Jag vill inte bara kasta upp inlägg enbart för att fylla ut bloggen liksom. Tycker sådana inlägg är så tråkiga att läsa på andras bloggar så jag vill inte göra samma sak på min egen...
Så, vi hörs helt enkelt när jag har lite mer tid för att skriva inlägg, fota till inläggen och så vidare!
Jag hoppas ni får en riktigt bra helg!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild Hely!👍

2017-03-30 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: