Gallant Unicorn

Mer mat...

Jag har letat igenom såååå många högar nu och gett så mycket regnbågsguld till Chaun.
Men han ger mig bara mat till mina hästar, han måste ju tro att de är undernärda allihop?
 
Jag har sålt all frukt jag fått, min väska är inte stor nog för en fruktsallad haha!
Alla Jorvik Shillings jag fått kommer att gå till ny utrustning så mina hästar kommer vara både välgödda och välklädda när regnbågarna och Chaun försvinner... Jag som väldigt sällan har mer än 1000 - 2000 Shillings har fått upp den där lilla rutan om att jag har max antal Jorvik Shillings flera gånger nu. Det känns så skumt att välja att köpa saker för Shillings istället för Starcoins, om jag kommer att börja göra dagliga för att fortsätta samla in Shillings? Näe...
Jag är alldeles för lat, men jag beundrar de som är ordentliga och faktiskt samlar in Shillings för att köpa saker! Hatten av för er!

Kommentarer
Postat av: Madison Sunyard

Jag skulle få damp om jag hade mindre än 8000 Jorvik Shillings 😂

2017-03-21 @ 06:23:25
Postat av: Signe Swordstar

Jag har just nu 2500 js, har aldrig haft så mycket nästan xD

2017-03-21 @ 15:22:07
Postat av: Renee Eveningknight

Vad hände med svansrosetten egentligen? Haha!

2017-03-21 @ 16:27:35 - http://starstablerenen.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag levlade idag och jag fick upp rutan med max antal jorvik shillings!!! ( det har hänt 2 gånger nu och jag har spelat i 1/2 år/jag är i lvl 17, snart 18)

2017-03-31 @ 18:08:24
Postat av: Anonym

Jag levlade idag och jag fick upp rutan med max antal jorvik shillings!!! ( det har hänt 2 gånger nu och jag har spelat i 1/2 år/jag är i lvl 17, snart 18)

2017-03-31 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: