Gallant Unicorn

Något har blivit fel här...

Jag har jobbat på med uppdragen på Regan. Det är så många rykten att göra, så jag tar lite i taget...
Idag fick Regan åka ut till plattformen för första gången, och det är lite strul med uppdragen där.
 
Det var ju tur att jag gjort uppdragen tidigare på andra konton, för alla NPC:er var lika fåordiga, jag fick inte upp någon text alls i något uppdrag men kunde ändå klicka vidare. 
 
Samma sak när jag skulle träffa druiderna, alla textrutor var tomma och kameran bara snurrade runt, runt istället för att liksom glida ned till druiderna.
 
Eftersom jag gjort de här uppdragen ett antal gånger tidigare så klickade jag bara för att fortsätta så att jag kom vidare och avslutade uppdragen. Jag vill ju ha in Regan i Epona innan Midsommar liksom haha! Det känns som att vi aldrig kommer komma dit just nu... Men jag har rapporterat den här buggen till supporten för att upplysa dem om att den finns, jag behövde ju som sagt inte texten för att förstå vad jag skulle göra. Men om man gör de här uppdragen för första gången kan det ju bli knepigt att förstå hur man ska ta sig vidare om man inte får informationen från NPC:erna. Plus att man missar mycket av storyn... Så jag hoppas att det bara är någon liten bugg som klämt sig in i de här uppdragen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hände precis samma sak för mig, min lösning på det problemet var att glra uppdragen på en annan dator haha

Svar: Haha okej, känner att om min dator som är byggd för att klara spel som är väldigt mycket mer krävande än SSO inte klarar av SSO så bör de ändra sin målgrupp. Det är inte hos datorn det felet ligger utan det är ett fel i spelet...
ssohaley.blogg.se

2017-03-09 @ 23:16:51
Postat av: Rebecca Bluenose

Hände samma sak för mig igår. Hoppas dom löser det snart, det är ju inte lika roligt att göra uppdrag utan text, även fast jag redan gjort dom på andra konton..😕

2017-03-10 @ 14:31:09
Postat av: Carla Friendhill

Hände samma sak för mig på ett annat konto också

2017-03-12 @ 19:57:02
Postat av: Signe Swordstar

Det står att du gjorde uppdrag på Redan, inte Regan xD

2017-03-14 @ 13:43:57
Postat av: Rebecca Bluenose

Hände samma sak för mig igår. Hoppas dom löser det snart, det är ju inte lika roligt att göra uppdrag utan text, även fast jag redan gjort dom på andra konton..😕

2017-08-12 @ 10:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: