Gallant Unicorn

Nja, inte imponerad...

Jag red iväg till Kallterna och tittade på den nya Fjordingen.
Men näe, det är inget som är så pass speciellt med den att jag känner att den är värd att köpa.
Jag hade hoppats på ja, jag vet inte riktigt faktiskt.... Men att den skulle vara glansig, mer blank...
 Ja den nya Fjordningen var fin, hade jag inte ägt någon Fjording sedan innan hade jag kanske övervägt att köpa den. Men jag har redan flera Fjordingar och att köpa en som är så pass lik den jag redan har (jag har redan en brunblack/ljusbrunblack) så det blir inget Fjordingköp för mig. Jag har ju en Welshponny att levla klart så eventuella köp av Islandshästar och Painthästar får vänta lite haha! Ska ni köpa häst idag?

Kommentarer
Postat av: Anne Zebrayard

Jaaa!!!
Jag kommer nog köpa islandshästen för jag har länge tänkt på att köpa en till, smart att jag väntade tills idag för den är ju jättefin! <3

2017-03-08 @ 11:57:43 - http://zebraanne.blogg.se
Postat av: Melinda WinterForce

Nja..... jag har inte tittat på dem än men det finns en risk att de flyttar hem till mig XD Har dock några pållar att levla först :/

2017-03-08 @ 14:36:26
Postat av: Eva Bunnyland

Asså först visste inte jag ens vilken av fjordingarna som stod där var den nya xD Den var så lik alla andra!

2017-03-10 @ 17:58:49 - http://evab.blogg.se
Postat av: Oj vilken levl är du i jag är i level 18 👍

Jag köper alla hästar så det blir något för mig

2017-03-15 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: