Gallant Unicorn

Nya hästar!

Att dagens uppdatering skulle bestå av nya hästar hade många av oss redan listat ut, men tanke på att de råkade släppa fel uppdatering förra veckan så att vissa kom in och kunde fota den nya Islandshästen. Wooops. Och att de hade med en bild på Painten när de bad oss rösta för att få in spelet på Steam. Ehe... 
 
I alla fall, jag är redan kär i Painten och Islandshästen, Fjordingen? Alltså jag tycker Fjordingarna i spelet är så söta, men vad är skillnaden mellan de som redan finns och den nya?
På bilden som ligger uppe på nyheterna så ser den lite mer glansig ut, kanske lite ljusare?
 
Hur som helst, jag tror jag vill se Fjordhästen inne i spelet innan jag uttalar mig mer om den...
Folk har redan börjat gnälla om att uppdateringen var dålig. Ja, det var kanske inte världens roligaste uppdatering det måste jag hålla med om, även om hästarna var sjukt fina! (Nej det betyder inte att jag är otacksam, att man säger att en sak är roligare än en annan betyder inte att man hatar den andra saken...) Det hade varit roligt med lite mer uppdrag/dagliga med Jamie och kanske lite nya saker i de nya shopparna...
Men, att de helt plötsligt släpper en ny Fjordning kanske är en hint om att vi kommer att få veta mer om Kallterna?
För jag har inte gett upp hoppet om dem, jag vill så gärna veta mer om det mystiska folket!
 
Jag tolkade det här som att vi faktiskt skulle få träffa fler Kallter och lära känna dem. Att Nanook säger att han och Sedna tillhör ''den yttre patrullen'' borde väl betyda att det finns fler Kallter, eller? Jag hoppas verkligen det! I min fantasi har de nämligen ett helt litet samhälle med magiska Fjordingar där bakom porten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: