Gallant Unicorn

Regnbågar överallt!

Jag har letat så mycket guld idag!
Jag tror jag fått allt utom husdjuret nu (om man nu kan kalla det ett husdjur men jag tror ni förstår vad jag menar...) och för första gången på evigheter fick jag ihop 10 000 Jorvik Shillings! Chaun är allt bra generös... Så smidigt sätt att spara ihop JS, mycket praktiskt för mig som vill köpa outfits till min serie utan att behöva spendera riktiga pengar på Starcoins! Tyvärr så är klädsidan av min garderob väldigt full, men det finns plats för en hel del utrustning än så länge så det kommer nog bli en hel del nya schabrak! Har spanat in en rosa sadel med fluff på i gallerian som jag planerar att köpa bara för att den är så söt, det är en sån sak som jag antagligen inte skulle vilja spendera Starcoins på men nu när det går så fort att få ihop Shillings så varför inte?
 
Regnbågen är ju så sjukt fin med!
Jag blir lite lycklig bara av att se den på håll när jag springer runt, det är samma sak utanför spelet med
- jag blir alltid på bra humör när jag ser en regnbåge! För min del skulle de gärna kunna få stanna i spelet för evigt!

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Ja, älskar att man får så mycket pengar men kom igen jag vill ha en foderkammare!!

Svar: Samma här :P
ssohaley.blogg.se

2017-03-19 @ 17:39:42 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: