Gallant Unicorn

Snö, ljusparty och SSO

Jag har inte spelat förrän nu på kvällen...
På något sätt lyckades min svärmor få med mig på ljusparty så min dag har bestått av att sniffa på olika doftljus, vilket jag älskar så det var helt okej! Jag skulle ''bara följa med'' men ja. Det slutade ju så klart med att jag köpte på mig en hel del ändå haha! Jag älskar att ha ljus tända hemma, och om de luktar gott så är det ju ännu bättre! Dock så blir det ett himla göra med att plocka ned alla ljus i påsar och skyffla in dem i ett förråd när mina doftkänsliga vänner ska komma på besök ehe. Men men, det är så mysigt med ljus och jag brukar faktiskt tända ett ljus på mitt skrivbord när jag sitter och spelar. Inte för att det gör att jag blir mindre arg när min häst bestämmer sig för att gosa med hinder men det känns i alla fall fridfullt! Vad mer? Jo det började snöa här igår på kvällen, eftersom det fortfarande var varmt så smälte det bort nästan direkt men nu har det snöat till och från så nu har vi snö igen... Jag som började planera vilken sorts blommor jag skulle sätta ut på altanen och ja, jag får väl helt enkelt vänta. Dock så tycker jag att våren kan komma igång på riktigt snart, jag har så mycket planer för min trädgård i sommar. (Hör ni hur gammal jag låter haha? Men jag älskar att plantera saker och ha massor av blommor överallt!).
 
Nå ja, när jag väl kom hem kom jag på att jag skulle gå upp en ryktesnivå med Jamie så jag loggade in och gjorde det sista dagliga för att gå upp en nivå. Uppdraget som blev tillgängligt efter det var roligt och välgjort! Jag undrar vad som ska hända där nu, alla föremålen i båda affärerna blev ju tillgängliga nu när jag blivit vänligt inställd så jag undrar om det kommer att komma mer föremål i affärerna senare, och om vi kommer få fler dagliga för att fortsätta bygga rykte med Jamie? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: