Gallant Unicorn

Starstable till Steam, och ett litet ''hoppsan''

Tidigare idag gick Starstable ut med att man kan rösta för att få in SSO på Steam. så här skrev de:
 
''Hej StarFam! Vi jobbar nu på att försöka få in Star Stable på ett av de absolut största och coolaste plattformarna som finns för spel - STEAM! För att vi ska lyckas med detta, så måste Star Stable först röstas fram på något som kallas Steam Greenlight. Om vi får tillräckligt med röster från Steam-användare, så innebär det att spelet även kommer att släppas på Steam! Klicka på länken nedan och sprid all vår communitykärlek och rösta fram Star Stable!

Detta kommer inte påverka möjligheten att spela Star Stable som vanligt via launchern. 
Detta kommer bara att vara ännu ett sätt att kunna spela spelet, via en populär och gratis spelplattform som många av våra spelare redan använder''

Ascoolt ju! Så här ser det ut där man röstar, du kommer till sidan genom att klicka på bilden...

 

Och vad menar jag med hoppsan?

Jo, när jag bläddrade runt bland bilderna på sidan så såg jag den här:

 Något som ser konstigt ut? 
Har minsann inte sett den lilla filuren där i hörnet innan... Nästa veckas uppdatering där kanske?

 


Kommentarer
Postat av: Riley

Har för mig att det stod en "Morfarhäst" där innan typ?

2017-03-04 @ 08:53:49
Postat av: Signe Swordstar

Menar du den gråa hästen?

Svar: Ja :)
ssohaley.blogg.se

2017-03-04 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: