Gallant Unicorn

Vanessa's nya häst

Jag har spenderat så mycket tid på Regan att jag helt har glömt bort Vanessa...
Det var ledsna hästar som mötte mig när jag äntligen fick tummen ur och loggade in, jag vet inte när jag var inloggad där senast. Hur som helst, den största anledningen till att jag loggade in var att jag ville köpa en ny häst till Vanessa. Hon behöver en ny häst i serien och efter lite tips från mina påhittiga följare på Instagram så köpte jag den här snyggingen:
 
Jag har funderat på om jag vill köpa den på Haley Rainstorm och helt ärligt är jag inte helt säker än. Nu ska ju den här levlas och så så jag har en stund på mig att fundera ut om jag gillar den eller inte haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du vilja göra en outfit till denna hästen eller ta den du har på dig nu och visa? Har själv en likadan och behöver smakråd 😉😍

Svar: Det ska nog gå att lösa :)
ssohaley.blogg.se

2017-03-13 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: