Gallant Unicorn

Varje gång jag lämnar in en tävling...

Så får jag upp den här texten och sedan kraschar spelet...
 
Ehrm, okej?
Igår/i natt när jag levlade fick jag upp att en av spelfilerna var korrupt istället och blev utkastad.
Jag gav upp levlandet ganska fort för det var otroligt frustrerande att behöva logga in igen efter varje tävling jag loggade in. Jag fick samma ''bugg'' för några dagar sedan då jag höll på att rensa i garderoben, varje gånga jag gick till en affär för att sälja saker (det var främst all frukt jag fått från regnbågarna jag skulle sälja) så blev jag utloggad. Då var det olika laddningsskärmar som kom upp varje gång. Lite intressant att se alla de där gamla bilderna och texterna men inte så kul att bli utloggad hela tiden ehe... Jag tänkte vänta tills efter uppdateringen i morgon innan jag installerar om spelet, för kanske är det något de passar på att lösa med uppdateringen eftersom jag sett att det är fler som råkat ut för samma bugg...

Kommentarer
Postat av: Kendra Hawkson

Jag har samma problem! :(

Svar: Så sjukt störande när man plötsligt blir utkastad haha, men, de brukar vara snabba med att fixa såna saker så förhoppningsvis är det borta i morgon :P
ssohaley.blogg.se

2017-03-28 @ 14:16:01
Postat av: Agnes Eveninghand

Jag har det också. Det är så störande.

2017-03-28 @ 15:06:14
Postat av: Signe Swordstar

Jag har inte alls det problemet, hoppas det löser sig för er som är drabbade snart

2017-03-28 @ 17:23:07
Postat av: Eva Bunnyland

Oj vad konstigt! Har hört flera som har det. Det hände mig en gång men inte fler gånger.
Jobbigt! Hoppas det blir bättre snart!

2017-03-28 @ 18:16:39 - http://evab.blogg.se
Postat av: Nova Eveningfall

Jag hade samma problem, men det försvann när jag installerade om spelet :)

2017-03-28 @ 19:28:05 - http://novaeveningfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: