Gallant Unicorn

En envis förkylning

Jag har inte spelat så mycket de senaste dagarna, ena anledningen till det är att jag har en envis förkylning som vägrar släppa taget... Den andra är att mitt headset på något sätt gått sönder när det hängde på väggen. Det var helt ena dagen och sedan trasigt dagen efter. Ljudet fungerar inte i ena hörluren och de brusar i den andra så ja, inte så nice att titta på film eller serier då. Jag tycker det är så sjukt tråkigt att sitta och spela i total tystnad så jag har varit inne och levlat Courtney's hästar och sedan loggat ut. Det har varit helt sjukt varmt där jag bor med så jag har mestadels spelat på nätterna och tidigt på morgonen, när man inte kan andas på grund av en täppt näsa så är det ju inte så mysigt med 27 graders värme... Hur som helst, Courtney's ponny är level 15 och klar!
 
Nu har jag tagit mig an hennes Friser, en Frieser med ovanligt buskigt hovskägg?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir alltid så på nya frieser modellen så fort man har på lindor under en "längre" tid xP

2017-05-27 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: