Gallant Unicorn

Ett sent inlägg...Igen...

Jag vet inte vad det är som gör att jag börjat skriva så sent på kvällen, antagligen beror det på att jag håller på med annat under dagen och sen loggar in här när jag är ''klar'' med allt annat?
Hur som helst, idag så fick jag en ny häst i spelet. Eller ja, fick och fick, jag fick ju betala för den så klart.
Men det var Sasha Duskgirl som valde både häst och namn åt mig!
Vi gjorde en video där vi köpte en häst åt varandra, min video kan ni se här:
 
 
Sasha's video (där hon köper en häst till mig) kan ni se här:
 
 
Vi har pratat ett tag om att göra en sådan video, och idag så gjorde vi slag i saken!

Kommentarer
Postat av: Eva Bunnyland

Kollade på dom, det var jättekul!










||SPOILER ALERT OM MAN INTE HAR KOLLAT PÅ DOM||







Gud vad kul att ni köpte samma häst till varandra hahah <3

2017-05-05 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: