Gallant Unicorn

Ett tips till er som letar efter Spirit

Jag är just nu inne och tar hand om Courtney's försummade kusar, haha näe då...
Jag levlar några åt hennes hästar bara.
En grej som jag tänke slänga ut här är ett tips till er som letar efter Spirit - när texten om att han är nära kommer upp så flyger det runt lite löv på skärmen, följ löven för de flyger åt Spirits håll!
Jag tänker inte ta åt mig äran för den här upptäckten, för den är inte min. Det var Sture som påpekade detta och det är en väldigt bra sak att veta.
Särskilt när Spirit springer runt i Gröndal och man blir galen av att inte hitta honom haha!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Bra tips! Han är verkligen svår att hitta när han är i Gröndal. Jag försökte följa löven men det var helt omöjligt ändå, men hade min dator med sämst bild så kanske bara var att jag inte såg han därför. Gav iaf upp efter att ha följt efter löven in i en stor sten😂😂. Det är ett bra tips för framtiden iaf ☺️
Kram Ebba ❤️❤️

2017-05-16 @ 14:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: