Gallant Unicorn

Intervju med Caroline Rainmountain

Caroline Rainmountain - 15 feb 2017
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Vet inte riktigt, Men kanske sedan 2013 13-14 Augusti. 

Är du Star Rider? 
Yes, Lifetime. 

Är du medlem i en klubb, Isåfall vilken? 
Ja, Jag är med i Glorious Arrows. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjlgheten? 
Nej, Jag är jätte nöjd med Daisy. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar varje dag, om jag inte är bortrest, Och ca 6 timmar, Med pauser då och då. 

Spelar du några andra spel? 
Ja, jag spelar Howrse. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det viktigaste är att ha kul och umgås med vänner. 

Har du någon favorithäst i spelet? Isåfall, Vad heter den och vilken ras är den? 
Min favorithäst är min starthäst, Daisyflyer aka Daisy, Jorvikiskt varmblod (tror jag, haha). 

Har du någon förebild i spelet? 
Skulle väl inte säga förebild, Men gillar Esmeralda Silverforce väldigt mycket. 

Har du ljudet från spelet eller lyssnar du på musik när du spelar? 
Det är olika, Men mest musik, Speciellt BTS. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en Lenovo, Windows 10. 

Läser du bloggar om spelet, isåfall vill du rekommendera någon?
Ja, Jag skulle rekommendera ssohaley.blogg.se och monokerus.se. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Gotlandsruss och Connemara och New Forest. 

Ditt bästa minne från spelet? 
Det var när jag började och var på picknick sen kunde jag inte hoppa upp på hästen, haha. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, Den seriösa, Hästsamlare, osv. 
Jag är en olydig liten skitunge, jag är ganska olydig och busar rätt mycket, Så typ klubbens olydiga unge. 

Hur kommer det sig att du börja spela? 
Jag hade en äldre kompis som visade mig StarStable Online, sen skapade hon bara ett konto åt mig. 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag bor nu i det vackra Valedale. 

Önskefunktion i spelet? 
Att man ska kunna gå ut med hästen till hagen. 

Nu har ni fått veta lite om mig, Tack o hej levepastej! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: