Gallant Unicorn

Intervju med Isabel Masterwatcher

Isabel Masterwatcher - 22 apr 2017
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Sedan sommaren 2014 :) 

Är du StarRider?
Ja, har varit lifetime sedan julen 2015. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Har en egen privatklubb som heter The Stars Legacy! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Japp.. Väldigt gärna... 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Väldigt olika, från en halvtimme till tre timmar eller mer!

Spelar du några andra spel?
Ja, t.ex minecraft och howrse 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Vännerna! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Det är min vita morganhäst som heter Skywalker, kallas Skyler! 

Har du någon förebild i spelet?
Sasha Duskgirl och dig :) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Lyssnar på dina levlingshäng, musik eller pratar med vänner. 

Vad för sorts dator spelar du på?
En lenovo-laptop :P 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Din och Stures; silverknight.blogg.se 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Connemaror och Lusitanos! 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag blev lifetime! 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Hehe, jag vet inte! 

Hur kommer det sig att du började spela?
Min kompis ville det, sen fastnade jag för det! 

Vart har du ditt hemstall?
Valedale! 

Önskefunktion i spelet?
Att man kan ha en plånbok och sätta hur mycket man vill spara till. T.ex om man vill spara till 500 så skriver man det och så kan man lägga in StarCoins i den och man kan inte tömma den om man inte har nått sitt mål... dåligt förklarat jag vet.. 

Men kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: