Gallant Unicorn

Intervju med Ivy Nightway

Ivy Nightway - 17 feb 2017
 
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Började spela spelet i Augusti 2016, och har fastnat rejält i det sen dess. Jag älskar det! 

Är du StarRider? 
Yes, men för tillfället så har jag det på prenumeration, vem vet, kanske blir Life Time framöver? :) 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nope, jag är klubblös. Har dock planer med att söka till klubbar med +18 just för att kunna ha lite andra samtalsämnen som man kan relatera till. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, det tror jag nog faktiskt inte. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Oj, det är lite varierande från dag till dag, nu när jag varken jobbar eller har någon aktivitet så kan jag lätt sitta en 12 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Lite sims 3 ibland, men inte mer än så. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det viktigaste för mig i spelet är nog chattfunktionen och klubbfunktionen, det gör mycket av spelet. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Än så länge så är det Dreamheart, han är en skäckig mustang. 

Har du någon förebild i spelet? 
Asså inte direkt så, kör mitt egna race när det kommer till den biten. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ibland så har jag musik, men oftast så sitter jag och pratar med andra spelare på skype osv under tiden jag spelar, så oftast så är det musiken i spelet som hörs. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En stationär ihopsatt dator, min sambos x) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser din och Esme Silverforce samt bloggar själv. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Ardenner och shettis. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Har så många underbara minnen med min förra klubb Iron Snowflakes på fluffy så vet ärligt talat inte :) 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Kan vara ganska flummig i chatten men levlar och samlar mycket JS för att kunna köpa snygga och stilrena outfits. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Va inne på ett forum för hästintresserade som kallas för stallet, och då kom det upp StarStable som annons, så klickade in där och gav spelet en chans och fastnade x) 

Vart har du ditt hemstall? 
Har fortfarande kvar mitt hemstall i Moorland, trivs där riktigt bra faktiskt :D 

Önskefunktion i spelet? 
Dressyrtävlingar, kela med hästen och att få leda ut hästarna i hagen som man inte vill ha i stallet.

Kommentarer
Postat av: Jasmine Greenbook

Jag har skrivit ett intervjusvar, men jag har bytt till en annan klubb som heter Iron Snowflakes! Du är bäst Haley!😍😘♥️❤️

2017-06-20 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: