Gallant Unicorn

Intervju med Klara Liongren

Klara Liongren - 05 feb 2017
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Ca 4 år 

Är du StarRider? 
Ja, lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja, den heter "jolly town" 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, jag skulle ha valt den gråa för jag har den fläckiga. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Allt från 10 min till 2 timmar 

Spelar du några andra spel? 
Minekraft och the Sims 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Vännerna och hästarna 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Ja, min Morgan i borkgörgen som heter qick river (qicki) 

Har du någon förebild i spelet? 
Haley Rainstorm och Courtney Silverhill 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag har oftast mina brorsors skrik i bakgrunden 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Ingen aning 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag vill rekommendera ssohaley.blogg.se men jag läser inte så många 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Finare araber 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag tänger tillbaka på hur arg jag var över att jag inte kunde hoppa 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Kanske hästsamlaren 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag har min höst och i den var det en 15 dagar star rider så jag tästade och det var kul så jag fortsatte 

Vart har du ditt hemstall? 
Fort pinta 

Önskefunktion i spelet? 
Tecken på hästarna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: