Gallant Unicorn

Intervju med Lauren Macrider

Lauren Macrider - 14 apr 2017

För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan mitten/slutet av våren 2016. 

Är du StarRider? 
Jaa, life time. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag är med i Prime Apples ♡ 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Inte på mitt startkonto, men på mitt extrakonto där jag har smileyhästen skulle jag gärna byta.. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag brukar spela några timmar varje dag. 

Spelar du några andra spel? 
Njaa, jag loggar in på mitt momio-konto och mitt msp-konto ibland, men jag spelar inte aktivt. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Den underbara klubben jag är med i och mina underbara vänner ♡ 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Det är min Morgan. Hon heter Pearl :) 

Har du någon förebild i spelet? 
Esmeralda Silverforce! Jag har föer, men Esme gilalr jag verkligen! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Det är olika. Ibland lyssnar jag på spelljudet, ibland Haleys eller Sashas videor, ibland musik och ibland skypar jag med mina vänner. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag spelar på en laptop, alltså en bärbar dator. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Jag läser bland annat Haleys, Esmes (Monokerus.se) och Rose Shadowlees (Roseshadowlee.blogg.se) c: 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Jag skulle dåå gärna vilja ha Hannoveranare (eller vad det nu heter?) 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Mitt bästa minne... Hmmm... Det är nog när jag äntligen fick bli Star Rider! Sen har jag ju fina minnen med mina vänenr på sso. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är nog clownen för det mesta, men jag kan vara serös och ordentlig om det behövs. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag hade hört talas om SSO och velat testa det, men jag tog aldrig tag i att fixa ett konto och så glömde jag bort det. Nåt år senare eller två såg jag sso och började spela! 

Vart har du ditt hemstall? 
Fort Pinta, där ifrån är det nära till allt! cx 

Önskefunktion i spelet? 
Jag skulle vilja att man kunde göra så man inte ser någon i spelet, men fortfarande se vad dom skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: