Gallant Unicorn

Intervju med Magdalena Mountainmountain

Magdalena Mountainmountain - 05 feb 2017
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
Tror jag började nånstans i början på 2014. 

Är du StarRider?
Jupp, lifetime :) 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Är med i witch tornados. 
 
Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, älskar min starthäst <3 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Det beror på, ibland 3 timmar, och ibland inte alls länge.

Spelar du några andra spel?
Inte för tillfället. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Uppdragen och eventen med klubben. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Hmm, det är nog mitt engelska fullblod Wildheart. 

Har du någon förebild i spelet?
Nemo och du ;) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Oftast musik :) 

Vad för sorts dator spelar du på?
En HP. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Läser din baa just nu xD 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
Connemara och nån tysk ras <3 

Ditt bästa minne i från spelet?
Hmm, när jag blev lifetime xD 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Väldigt aktiv och väldigt skämtsam med dålig humor xD 

Hur kommer det sig att du började spela?
Min kompis spelade och hag hakade på :) 

Vart har du ditt hemstall?
Just nu i vingården. 

Önskefunktion i spelet?
Att hästarnas namn inte flyttar runt på boxarna när man byter häst, kunna gå ut från stallet utan att behöva ta med hästen. Ja typ det cx <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: