Gallant Unicorn

Intervju med Nova Firerider

 
Nova Firerider - 24 feb 2017
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Vet inte säkert men tror det är sedan 2014-2015. 

Är du StarRider? 
Japp. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Har bara skappat en klubb för att slippa få inbjudningar men tror det kommer bli en riktig klubb också snart med medlemmar och så. 

Skåulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, tycker om min starthäst men hade hellre haft den bruna med strumpor också med vit man. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Tror jag iallafall loggar in varje dag men hur länge det blir är olika. 

Spelar du några andra spel? 
Nej, inte just nu iallafall. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Roliga uppdrag och funktioner. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Innan var det den vita lippizanern som min då heter Dreamdancer, jag vae helt föeälskad i henne men just nu tror jag det är den svart/grå-skäck färgade mustangen. Den påminner lite om en häst irl och heter just nu Mirrorspark men har funderat på att byta namn. 

Har du någon förebild i spelet? 
Nej inte bågon förebild men det finns folk som inspererar mig. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Det är olika, ibland ibland inte. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Laptopp (stav?) vi har en stationär också men har inget internet på den. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser bara din. 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Gotlandsruss, eller hafflinger tror jag de flesta jag gillar finns redan i spelet men skulle vara kul om det kom gotlandsruss till sydhoven och att eremiten fick någon kompis. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Det är nog när jag och min kompis lekte kurragömma i spelet och plötsligt satt hon på hästen medans jag jagade henne med bara min karaktär.A 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Är så snäll jag kan mot andra spelare och försöker hitta nya vänner. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Två kompisar tipsade om det. 

Vart har du ditt hemstall? 
I Moorland. 

Önskefunktion i spelet? 
Att man kan igga alla eller alla utom klubb och vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: