Gallant Unicorn

Jag vill också ha en t-shirt med potatis på!

Nu är jag så där sur och bitter igen.
Jag gjorde potatistävlingen förra året, och då fick man en keps när man slutfört uppdraget.
Den här:
 (Ledsen att bilden är mörk, jag fotade den igår natt...)
 
Igår på natten så gjorde jag uppdraget på mitt andra konto Vanessa, och döm om min förvåning när jag upptäckte att de har bytt ut belöningen! Förra året fick man som sagt en keps, och nu får man en t-shirt!
 
Jag vill faktiskt hellre ha en t-shirt,
lite tråkigt att de ändrat belöningen på ett uppdrag som man inte kan göra om ifall man gjort det en gång... 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad dåligt! Vi som redan gjort uppdragen vill ju oxå ha t-shirten :/

Tycker årliga uppdrag borde vara tillgängliga för alla även om man redan gjort dom året innan. Annars blir det ju ingen tradition.

2017-05-12 @ 13:11:22 - http://nouw.com/AmandaDiamondsmith
Postat av: Haley Eastlake

Va mysko, jag kunde göra uppdragen igen trots att jag gjorde dom förra året.

2017-05-12 @ 18:41:02 - http://eastlakestable.blogg.se
Postat av: Lovisa Darktree

Jag fick en keps förra året och en T-shirt detta året. Så jag har gjort uppdragen två gånger och fått två olika belöningar.

2017-05-12 @ 21:32:23
Postat av: EvaBunnyland

Oj! Ja det var ju lite konstigt... om man bara kan göra den en gång så får man ju olika saker beroende på vilket år man gör dom, och det känns ju rätt orättvist!

2017-05-13 @ 09:29:17
Postat av: Tilda Diamondfield

Jag med :(

2017-05-13 @ 10:30:10
Postat av: Saga Diamondbridge

Jag gjorde uppdraget igen och jag fick kepsen förra året, detta år fick jag en tröja!

2017-05-14 @ 07:11:27
Postat av: Madison Sunyard

Samma sak här! Fick ingen t-shirt :(

2017-05-21 @ 18:11:38
Postat av: Amaranta pinklee

jag kunde göra dom!

2017-06-17 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: