Gallant Unicorn

Jaha och vad är det här då?

Har ni sett den korta lilla videon som SSO laddat upp?
 
 
Jag har faktiskt inte sett serien (för det är en serie va?) på Netflix.
Och helt ärligt nu... Det lilla vi fick se i videon gjorde mig inte direkt sugen på att se den heller...
Jag tror jag är alldeles för kär i originalfilmen!
Men, vad ska det här betyda? Jag håller både tummar och tår för att vi kommer få en möjlighet att ha en vildhäst i spelet. Alltså så att man bara ser hästen och inte karaktären. Ja, det är vad jag hoppas på men vi får helt enkelt se!

Kommentarer
Postat av: Nora Bravedotter

Ja, jag fattar ingenting haha!

En snabb fråga bara!
Har du slutat lägga upp alla intervjuer och isåfall varför?<3

2017-05-06 @ 22:22:54
Postat av: Signe Swordstar

Vad menar du i slutet? Med att man bara ska se hästen och karaktären?

Svar: Och inte karaktären skulle det stå haha :P
ssohaley.blogg.se

2017-05-07 @ 16:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: