Gallant Unicorn

Näe nu vill jag spela!

Vädret är underbart och jag har spenderat större delen av dagen med att måla om mina utemöbler. 

Jag får så mycket mer gjort nu när jag inte har något internet, men jag saknar spelet så sjukt mycket! Känns ju lite konstigt att jag saknar att spela så mycket, men SSO har ändå varit en stor del av mitt liv sedan 2011... 
Så, vad händer inne i spelet då? Jag vill veta haha!

Jag hittade en gammal bild på mig och Sture:

Nu ska jag fortsätta fixa hemma, nästa sak jag tänker ge mig på är växthuset. Det är dags att det får vakna ur sin vinterdvala! Sen ska jag åka till stallet, där behöver jag i alla fall inte tänka på att jag inte har något internet hemma 😏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: